راهنمای خرید

راهنمای خرید مخلوط کن شارژی و قابل حمل

این روزها یکی از محصولات برقی پرکاربرد که محبوبیت بسیاری هم در بین کاربران پیدا کرده مخلوط کن شارژی است. به لطف قابلیت حمل ونقل و عدم نیاز به پریز برق، این محصولات در تمامی موقعیت ها کاربرد دارند. چه در مسافرت چه در آشپزخانه اگر بخواهید یک لیوان اسموتی داشته باشید بدون نیاز به برق تنها کافی است میوه های خود را به مخلوط کن بسپارید. این دستگاه ها در زمان عدم دسترسی به برق محدودیت مخلوط کن های خانگی را ندارند و تنها زمان را مدیریت می کنند. بهترین مخلوط کن شارژی برای افراد ورزشکار که به صورت روزانه اسموتی های پروتئینی و نوشیدنی های انرژی زا درست می کنند، بسیار ایده آل است. بهترین مخلوط کن های قابل حمل از تنوع بالایی در بازار برخوردارند که در برخی از ویژگی ها، مزایا و معایب با هم متفاوت اند.

ساختار مخلوط کن شارژی و قابل حمل

بهترین مخلوط کن شارژی محصولی جدید و نوظهور در بین لوازم برقی آشپزخانه به شمار می آید که از تمامی ویژگی های مخلوط کن عادی برخوردار است. با این تفاوت که برای انجام کار خود به اتصال برق نیازی ندارد و از ظرفیت باتری خود استفاده می کند. مخلوط کن شارژی تیغه بسیار قدرتمندی دارد که از پس مخلوط کردن مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه و حتی یخ بر می آید. همین ویژگی باعث شده است که مخلوط کن شارژی و بهترین خردکن برقی از محبوبیت بسیاری در زمان سفر و کمپ ها برخوردار شوند.

کاربردهای مخلوط کن شارژی

از مهم ترین دلایل محبوبیت بهترین مخلوط کن شارژی می توان به کاربرد آن اشاره کرد. استفاده از این محصولات بسیار تجربه لذت بخشی را به همراه دارد. مخلوط کن شارژی برای افرادی که مدام در سفر هستند یا علاقه بسیاری به اسموتی و آبمیوه دارند ایده آل است. اگر این محصول را تهیه کرده اید پیشنهاد می کنیم لذت نوشیدن یک اسموتی در دل طبیعت را به خود هدیه دهید. از این محصول می توانید به راحتی و بدون نیاز به برق و هر منبع تغذیه دیگری در مسافرت ها استفاده کنید. مهم ترین مزیت این محصولات آن است که برای درست کردن غذاهای رژیمی در سفر محدودیت ها را رفع می کنند. شما می توانید برای آمده سازی بی دردسرتر هر نوع سوپ، سس و آبمیوه که در رژیم غذایی خود دارید سری به راهنمای خرید غذاساز بزنید.

بهترین مخلوط کن شارژی
کاربردهای مخلوط کن شارژی

 

تفاوت مخلوط کن شارژی با مخلوط کن سیم دار

اگر تابه حال از مخلوط کن شارژی استفاده کرده باشید متوجه شده اید که این محصولات به نسبت مخلوط کن های سیم دار و رومیزی از قدرت بالایی برخوردار نیستند. درست است که مخلوط کن شارژی از ابعاد و حجم کمتری بهره می برد اما برای تهیه اسموتی، انواع نوشیدنی و صبحانه ابزاری کارآمد به شمار می آیند. به لطف ابعاد و اندازه جمع وجور این محصولات برای گردش، سفر و حتی باشگاه بدنسازی مناسب هستند.

عدم حضور سیم و اتصالات باعث شده این مخلوط کن ها به هیچ قطعه مکانیکی بزرگی نیاز نداشته و ابعاد کوچکی داشته باشند. بسیاری از مدل های این محصولات نسبت به مدل های سیم دار از قدرت تیغه کمتری برخوردارند.

مزایای مخلوط کن شارژی و قابل حمل

خرید بهترین مخلوط کن شارژی مزایای بسیاری را به همراه دارد که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمل ساده

اصلی ترین مزایای استفاده از انواع مخلوط کن شارژی حمل ساده و آسان است. این مخلوط کن ها به نسبت مخلوط کن های ساده از ابعاد و اندازه کوچک تری برخوردارند. به همین دلیل داخل کیف یا کوله پشتی به سادگی حمل می شوند. همچنین از این دستگاه می توانید در محیط هایی مثل آشپزخانه، چادر کمپ و ماشین استفاده کنید.

بی نیاز از پریز برق

مزایای مهم دیگر مخلوط کن شارژی عدم نیاز آن ها به پریز برق در حین استفاده می شود. تنها کافی است قبل از استفاده باتری داخلی آن را شارژ کنید. تمامی انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیومی تامین می شود که از قدرت نسبتا بالایی هم برخوردار است. شما با یک بار شارژ باتری می توانید به دفعات متعددی از مزایای آن استفاده کنید.

کارایی منحصر به فرد

بهترین مخلوط کن شارژی جدا از قابلیت حمل ساده و عدم نیاز به برق کارایی منحصر به فرد دیگری هم دارد که می تواند تمام انتظاراتی که از آن دارید را پاسخ گوید. با داشتن یک مخلوط کن شارژی می توانید تمام غذای نوپای خود را در کمترین زمان آماده کنید. ممکن است در این مسیر به همزن هم نیاز پیدا کنید که برای خریدی مطمئن پیشنهاد می کنیم از راهنمای خرید همزن استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی فرفره

تنوع مدل

شرکت های بزرگ محصولات برقی آشپزخانه انواع بهترین مخلوط کن های قابل حمل را تولید و به بازار عرضه کرده اند. این محصولات تقاضای بالایی دارند که در مدل ها و حتی سایزهای گوناگون قابل تهیه هستند. مدل های پیشرفته تر عملکرد دقیق، روان و سرعت بالاتری دارند که از پس مخلوط کردن سخت ترین مواد غذایی هم بر می آیند. جدا از قابلیت، این مدل ها از قیمت بالاتری هم برخوردارند. اما لازم است بگوییم شما با هر بودجه ای که برای خرید این محصول کنار گذاشته اید می توانید محصولی مناسب خریداری کنید.

بهترین مخلوط کن شارژی
مزایای مخلوط کن شارژی و قابل حمل

نکات مهم برای خرید بهترین مخلوط کن شارژی و قابل حمل

در زمان انتخاب بهترین مخلوط کن شارژی و قابل حمل لازم است به گزینه های موجود و خصوصیات مهم آن ها توجه کنید. مهم ترین این خصوصیات که قبل از انتخاب نهایی باید به آن ها توجه کنید شامل موارد زیر می شود:

دقت به وزن و سایز

وقتی به سراغ یک مخلوط کن شارژی میروید منطقی است که به فکر سبکی آن باشید. این نکته وقتی اهمیت می یابد که اهل سفر و رفت و آمدهای دائمی باشید. پس در انتخاب این محصول به سراغ مدل های سنگین تر نروید. اما اگر قصد دارید از مخلوط کن شارژی در آشپزخانه نگهداری و استفاده کنید ویژگی های دیگر را بررسی کنید.

مخلوط کن شارژی جدا از سبک بودن باید به اندازه ای حجم داشته باشد که مواد تشکیل دهنده نوشیدنی و مقدار آن را در خود جای دهد. همچنین نباید آنقدر بزرگ باشد که نگهداری در کیف را دشوار کند.

قدرت موتور

به مقدار و نحوه استفاده خود توجه کنید این که چه موادی را داخل مخلوط کن می ریزید و بر اساس آن ها دست به انتخاب بزنید. برخی از مدل های این محصول نمی توانند تکه های بزرگ و یخ زده میوه را مخلوط کنند. در واقع قدرت موتور تعیین کننده توانایی آن ها در خرد کردن مواد غذایی گوناگون است. موتورهای ایده آل برای داشتن عملکرد بی عیب باید قدرتی حداقل برابر با 1200 وات داشته باشند. به وات و تعداد دور در دقیقه یک مخلوط کن دقت کنید هر چه این عدد بالاتر باشد موتور دستگاه قوی تر خواهد بود.

قابلیت جداسازی

در زمان خرید بهترین مخلوط کن شارژی اطمینان حاصل کنید جدا کردن اجزای آن ساده باشد. این قابلیت به شما در زمان تمیز کردن دستگاه کمک خواهد کرد. این مزیت اضافه باعث می شود قطعاتی مانند تیغه ها و درب در ماشین ظرفشویی شسته شوند.

قابلیت شستشو با ظرفشویی

به سراغ مخلوط کن هایی بروید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. اغلب قطعات مخلوط کن شکاف و درزهای خاصی دارد که تمیز کردن آن ها با دست بسیار دشوار خواهد بود. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی استرس شما را در حین شستشو کاهش می دهد و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

قابلیت های اضافی

برخی از بهترین مخلوط کن شارژی از ویژگی های خاصی مثل تنظیمات سرعت، فیلترهای داخلی، قابلیت های چند کاره برخوردارند. این ویژگی ها کارایی، قابلیت و البته هزینه را بالاتر می برند.

عمر باتری

عمر باتری معیار مهمی در هر وسیله شارژی مثل مخلوط کن است. ظرفیت باتری بهترین مخلوط کن شارژی بر حسب میلی آمپر ساعت اندازه گرفته می شود که نشان می دهد این باتری چقدر می تواند انرژی ذخیره کند. به این عدد دقت کنید هر چقدر مقدار آن بالا باشد عمر باتری بیشتر خواهد بود.

معرفی 4 تا از بهترین مخلوط کن های شارژی

در این قسمت از مقاله بهترین مخلوط کن شارژی با فرفره همراه باشید که به سراغ مخلوط کن های شارژی پرفروش و محبوب بازار رفته ایم.

مخلوط کن و شیکر شارژی قابل حمل پرودو مدل PD-P55JV گنجایش 0.38 لیتر

مخلوط کن PD-P55JV پرودو دستگاهی چندکاره و کارامد است که از عهده تهیه هر نوع آبمیوه و اسموتی برمی آید. طراحی شفاف و سبک این دستگاه باعث جابه جایی ساده آن و استفاده در هر مکان ایده آلی شده است. به لطف ظرفیت 380 میلی لیتری و تیغه های فولادی ضد زنگ قادر است میوه ها، سبزیجات و حتی یخ را با سرعت و دقت بالا برش بدهد. یکی از مهم ترین ویژگی های این مخلوط کن پرودو عملکرد وکیوم است که به حفظ ارزش غذایی و طعم طبیعی مواد کمک می کند.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری لیتیومی 1500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که توانایی آماده سازی 10 لیوان نوشیدنی را در هر بار شارژ دارد. شارژ باتری از طریق پورت تایپ سی انجام می شود که به سه ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

قیمت این محصول در زمان نگارش در حدود 1 میلیون 760 هزار تومان است.

بهترین مخلوط کن شارژی
مخلوط کن و شیکر شارژی قابل حمل پرودو مدل PD-P55JV

مخلوط کن Fresh Juice مدل Y03 ظرفیت 500 میلی لیتر

مخلوط کن Fresh Juice مدل Y03 ابزار کارآمدی برای تهیه نوشیدنی های لذیذ در کمترین زمان ممکن است. در ساخت این مخلوط کن از مواد اولیه با کیفیت که با محیط زیست سازگارند استفاده شده است. این مخلوط کن قطعات بسیار ساده ای دارد که تمیز کردن آن به هیچ ابزار خاصی نیاز ندارد. شما با استفاده از این مخلوط کن از برند شیائومی برای داشتن آبمیوه تنها به 30 ثانیه زمان نیاز دارید. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی قادر خواهد بود بین 2 تا 3 ساعت شارژ می شود و برای 10 الی 15 مرتبه کار می کند.

قیمت این محصول در حال حاضر در حدود 1 میلیون 120 هزار تومان است.

مخلوط کن 6 تیغه پاورولوژی جویسر شارژی مدل PN6BPJBK

مخلوط کن یا شیکر شارژی مدل PN6BPJBK مخلوط کنی با 6 تیغه است که به راحتی از پس خرد کردن یخ ها بدون نیاز به مایعات برمی آید. با داشتن این محصول می توانید تمامی اسموتی ها، نوشیدنی ها را درست و یا حتی دانه های ادویه مانند فلفل و جوزهندی را به آن ها اضافه کنید. این مخلوط کن 600 گرمی با تیغه های استیل 6 پره از موتور 126 ولت بهره می برد. تامین انرژی مورد نیاز آن بر عهده دو باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی است.

مهم ترین مزیت این شیکر کلید ایمنی آن است که به شما اطمینان می دهد دستگاه تنها در زمان استفاده فعال است و به صورت ناگهانی روشن نخواهد شد. شیکر به قابلیت شستشو خودکار مجهز شده است و برای شستن دستگاه فقط مقداری آب داخل محفظه بریزید و آن را روشن کنید مخلوط کن به طور خودکار تمیز می شود. این قابلیت به شما اجازه می دهد بدون نیاز به شستن دستی به سرعت دستگاهی تمیز داشته باشید.

قیمت این محصول اکنون در حدود 1 میلیون 635 هزار تومان است.

شیکر گرین لاین مدل Mega Portable Blender GNMPBLDRBK

مخلوط کن و شیکر گرین لاین مدل Mega Portable Blender GNMPBLDRBK یک لیتر حجم دارد که قادر است در هر بار استفاده مقدار زیادی آبمیوه آماده کند. موتور با توان 70 وات و 18000 دور در دقیقه به سرعت و با قدرت بالایی می تواند مواد را مخلوط و خرد کند. این محصول با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در هر بار شارژ تعداد دفعات بیشتری را نسبت به سایر مخلوط کن ها قابل استفاده است. بنابراین اگر به دنبال مخلوط کنی پرقدرت با کارایی بالا و حمل و جابه جایی ساده هستید این مدل شایسته شما است.

طراحی جمع و جور محصول باعث شده است برای استفاده در محیط هایی مانند باشگاه های بدنسازی مناسب باشد. برای ساخت این محصول از مواد با کیفیتی استفاده کرده اند که منجر به عمر طولانی آن شده است. در هر بار شارژ می توانید به میزان سه ساعت و برای حدود 15 بار از این محصول استفاده کنید.

قیمت این محصول اکنون در حدود 1 میلیون 340 هزار تومان است.

در نهایت

بهترین مخلوط کن شارژی و قابل حمل یکی از لوازم برقی پرطرفدار میان علاقه مندان به سفر و کمپینگ است. این دستگاه کاربردهای بسیاری دارد که بدون دسترسی به برق می توانید از آن ها بهره ببرید. با داشتن هر دستگاه مخلوط کن در تمامی موقعیت ها یک لیوان اسموتی یا آبمیوه تازه و خوشمزه داشته باشد. قیمت های درج شده در این مقاله متعلق به شهریور 1403 هستند برای اطلاع از قیمت روز، نام محصول را در فرفره جستجو کنید.

پرفروش ترین ها

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا