Close
0 محصول
شما محصولی در سبد خرید ندارید.
دسته بندی کالاها
    جستجو
    Preferences

    گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    وضعیت: اتمام موجودی

    بررسی مشخصات گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    مدت زمان ورود برند ویکو به بازار گوشی های هوشمند به دو دهه نمی رسد و در همین مدت زمان کم محصولات باکیفیتی را ارائه داده است. در ایران گوشی های هوشمند این برند با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی به بازار عرضه شده و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار هستند. گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت یکی از گوشی های هوشمند اقتصادی این برند بوده و از طراحی کلاسیک، صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمند برخوردار است.

    گوشی موبایل T3 نوع جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده از Wiko Mobile است که در دسامبر 2021 به بازار عرضه شد. گوشی موبایل ویکو مدل T3 نسبت به سایر گوشی های هوشمند وزن سبک تری دارد و هنگام استفاده به مدت طولانی، دست دچار خستگی نمی شود. این گوشی به پردازنده Media TeK مجهز شده و از ماژول دوربین سه گانه برخوردار است. این گوشی همچنین مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 720*1600 پیکسل بوده و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر مشخصات ظاهری و فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    • طراحی

    گوشی موبایل Wiko مدل T3 در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه شده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. قاب پشتی به صورت کلاسیک طراحی شده و براق به نظر می رسد. در طراحی این گوشی موبایل از لبه های منحنی سه بعدی استفاده شده تا کاربر بتواند به راحتی آن را در دست بگیرد. رنگ مشکی این گوشی اسرار آمیز و جذاب به نظر می رسد اما از طرفی دیگر اثر انگشت را به خود جذب می کند. در قسمت پشتی یک ماژول دوربین مربعی شکل با سه حسگر تعبیه شده است. این ماژول به صورت برجسته طراحی شده و به همین دلیل توصیه می کنیم برای محافظت از آن از یک کاور مقاوم استفاده کنید.

    در کنار این سه حسگر یک فلاش LED نیز به همراه دوربین هوش مصنوعی قرار گرفته است. در قسمت سمت راست گوشی دکمه کنترل صدا و پاور را مشاهده می کنیم. دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند و از سرعت خوبی برخوردار است. در قسمت سمت چپ گوشی، اسلات سیم کارت دوگانه و شیار کارت حافظه قرار گرفته که از مزیت های این گوشی موبایل محسوب می شود. در قسمت بالایی گوشی یک حفره کوچک برای میکروفن تعبیه شده که وظیفه آن حذف نویز هنگام مکالمه است. علاوه بر این، یک میکروفن دیگر در پایین گوشی تعبیه شده که برای تماس های صوتی استفاده می شود. در کنار این میکروفن یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال هندزفری و یک درگاه شارژر USB-C درج شده است.

    • صفحه نمایش

    صفحه نمایش 6.6 اینچی نقطه قوت دیگر گوشی موبایل ویکو مدل T3 محسوب می شود. این صفحه نمایش 83.7 درصد از بخش رو به رویی گوشی را به خود اختصاص داده و اطراف آن به صورت گرد و بسیار نازک طراحی شده است. اگر به تماشای محتواهای ویدئویی با گوشی علاقه مند هستید، این گوشی موبایل شما را کاملاً راضی خواهد کرد.

    مشخصات فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    • صفحه نمایش

    گوشی موبایل ویکو T3 دو سیم کارت مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1600*720 از نوع IPS است. این صفحه نمایش در هر اینچ 266 پیکسل را نمایش داده و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. تصاویر و رنگ ها با وضوح خوبی دیده می شوند و زیر نور مستقیم خورشید می توان آیکون ها را خواند و به راحتی با آن کار کرد. اگرچه فونت ها با جزئیات قابل خواندن نیستند اما به هر حال مشکلی اساسی حین کار کردن با آن ایجاد نمی شود. این صفحه نمایش LCD می تواند 16 میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد و برای تماشای محتوای ویدئویی و دنبال کردن شبکه های اجتماعی گزینه ای مناسب محسوب می شود.

    • دوربین

    یکی از نقاط قوت گوشی Wiko T3 128/4 GB دوربین سه گانه آن در نظر گرفته می شود. این گوشی مجهز به سه حسگر دوربین بوده که شامل لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل می شود. دوربین سلفی نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسل در قسمت جلویی گوشی قرار گرفته است. لنز اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل تصاویری با وضوح بسیار بالا ثبت می کند و در نور روز جزئیات و زنده بودن رنگ ها به خوبی دیده می شود. در حالت عکاسی عادی، خروجی دوربین روی وضوح 12 میلیون پیکسل تنظیم شده است. از لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض می توانید برای ثبت تصاویر با زاویه 120 درجه استفاده کنید.

    این لنز بیشتر برای عکاسی از مناظر طبیعی و ثبت تصاویر دسته جمعی به کار می رود. دوربین تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسلی نیز امکان ثبت تصاویر پرتره را برای شما فراهم ساخته است. هوش مصنوعی تعبیه شده در این دوربین پس از ثبت تصاویر، صورت افراد را به صورت خودکار شفاف و روشنایی نور در تصاویر را تنظیم می کند. همچنین این هوش مصنوعی می تواند اشیا را تشخیص داده و به طور مثال انسان، گل و گیاه و غذاها را از یکدیگر تفکیک کند. با استفاده از این قابلیت برای هر شیء یا سوژه تونالیته رنگی مخصوصی را در نظر می گیرد.

    این دوربین همچنین از قابلیت عکاسی HDR برخوردار بوده و تصاویری را که در نور کم یا نور بیش از اندازه زیاد گرفته شده اند، بهبود می بخشد. این دوربین دارای فیلترهای مختلفی بوده که هنگام گرفتن تصاویر سلفی می توانید با استفاده از آن ها کیفیت بهتری به تصویر بدهید. فیلم برداری هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی با رزولوشن 1920*1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

    • عملکرد

    گوشی موبایل Wiko مدل T3 دو سیم کارت مجهز به پردازنده MediaTek Helio P35 بوده و از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. با این پردازنده نگران استفاده از هیچ نرم افزاری نباشید. زیرا این پردازنده از قدرت بالایی برخوردار بوده و همه نرم افزارهای کاربردی و بازی های سبک و نیمه سنگین را به خوبی اجرا می کند. اگر قصد اجرای بازی های سنگین را بر روی این گوشی داشته باشید، باید وضوح کارت گرافیک را بر روی حالت Low قرار دهید.

    اگر می خواهید بازی هایی مانند PUBG Mobile را بدون لگ و تأخیر اجرا کنید، می توانید سطح وضوح را به حالت متعادل و نرخ فریم را به حالت متوسط تغییر دهید. این گوشی از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و چنانچه به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز پیدا کردید، می توانید حافظه این گوشی را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

    • امنیت

    این گوشی مجهز به سیستم امنیتی برای باز کردن قفل گوشی است که شامل حسگر اثر انگشت و حسگر تشخیص چهره می شود. چنین قابلیتی برای یک گوشی میان رده مزیت قابل توجهی محسوب می شود. حسگر اثر انگشت با دکمه پاور آمیخته شده و پس از فشردن آن به سرعت باز می شود. برای امنیت بیشتر می توانید از سیستم تشخیص چهره که در دوربین سلفی تعبیه شده استفاده کنید اما در محیط های تاریک این حسگر جواب نمی دهد.

    • باتری

    گوشی wiko T3 مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از دوام بالایی برخوردار است. این گوشی از لحاظ ظرفیت باتری با گوشی های Honor X6 و Vivo Y15S در یک جایگاه قرار دارد. متأسفانه این باتری از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند که یکی از معایب این گوشی موبایل محسوب می شود.

    معرفی برند ویکو

    برند ویکو یک برند نوظهور بوده که ذهن افراد بسیاری را در رابطه با این که این برند به کدام کشور تعلق دارد، درگیر کرده است. احتمالاً شما هم با این سؤال که آیا برند ویکو فرانسوی یا چینی است، رو به رو شده اید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند ویکو در حقیقت یک برند فرانسوی است که محصولات آن به صورت OEM در کشور چین طراحی و ساخته می شود. این برند زیر مجموعه شرکت چینی Tinno Mobile بوده و گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه را روانه بازار می کند.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات ظاهری و فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت پرداختیم. T3 در دسته گوشی های هوشمند میان رده قرار می گیرد و با توجه به قیمت آن، ویژگی های قابل قبولی را ارائه می دهد. از مهم ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین عکاسی باکیفیت، مجهز بودن به دو سیستم امنیتی حسگر اثر انگشت و اسکن چهره و پردازنده قدرتمند اشاره کرد. بر روی این گوشی اکثر نرم افزارهای سبک، نیمه سنگین و سنگین اجرا شده و کاربر حین استفاده از آن دچار مشکل نمی شود. این گوشی از طراحی کلاسیک و در عین حال جذابی برخوردار بوده و وزن سبک آن، کار با این گوشی را به تجربه ای خوشایند بدل کرده است. اگر به خرید یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی های اشاره شده علاقه مند هستید، خرید گوشی موبایل Wiko T3 128/4 GB انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    LCD
    اندازه صفحه نمایش
    6.6 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    266 پیکسل
    رزولوشن
    720 × 1600 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    83.7 درصد
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    قابلیت دریافت 10 لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16.7 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / ۲۱۰۰
    شبکه 4G
    66, 41, 40, 38, 28, 26, 20, 8, 7, 5, 4, 3, 2, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    فناوری‌های ارتباطی

    GSM / CDMA / HSPA / LTE

    Wi-Fi
    Wi-Fi 4 (802.11n) a/b/g/n
    رادیو
    رادیو FM
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    4 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    تا 256 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    Android 11
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت

    شتاب‌سنج

    حسگر مجاورت

    حسگر نور محیط

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    Mp3

    فرمت های پخش ویدئو

    Mp4

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    دوربین اول 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 | دوربین دوم 5 | دوربین سوم 2 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    8 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن (1080 × 1920) Full HD
    سرعت فیلمبرداری

    فریم 30 بر ثانیه

    دوربین سلفی

    دارد

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    فلش LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای لنز واید و اولتراواید با زاویه 120 درجه | قابلیت عکاسی HDR | دارای قابلیت عکاسی پرتره | قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر | فیلمبرداری گذر زمان (Time Lapse) | فیلمبرداری آهسته (Slow Motion) | دارای حسگر سنجش عمق | قابلیت عکسبرداری پانوراما

    مشخصات ظاهری
    وزن
    188 گرم
    ابعاد
    ۹.۲×۷۶.۲×۱۶۵.۲۶ میلی‌متر
    جنس بدنه
    پلاستیک
    ساختار بدنه
    پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهزبه حسگراثرانگشت روی لبه  (FingerPrint|Side-Mounted)/ مناسب عکاسی/ فبلت/ باتری مناسب/ سنسور دوربین اصلی قدرتمند

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    December 2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلی‌متری صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT6765 Helio P35 (12 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-Core
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    4 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Cortex-A53) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A53)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    IMG GE 8320 CPU
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    با‌‌‌ سیم, بلوتوث, بی‌سیم (Wi-Fi), از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا, Bluetooth, USB Type-C, شیار کارت حافظه
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), ۴G, ۳G
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی

    طلایی

    مناسب برای
    عکاسی / عکاسی سلفی
    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما | آداپتور شارژر ویکو | کابل USB Type C | سوزن خارج کردن سیم کارت

    نظر خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    بررسی مشخصات گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    مدت زمان ورود برند ویکو به بازار گوشی های هوشمند به دو دهه نمی رسد و در همین مدت زمان کم محصولات باکیفیتی را ارائه داده است. در ایران گوشی های هوشمند این برند با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی به بازار عرضه شده و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار هستند. گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت یکی از گوشی های هوشمند اقتصادی این برند بوده و از طراحی کلاسیک، صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمند برخوردار است.

    گوشی موبایل T3 نوع جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده از Wiko Mobile است که در دسامبر 2021 به بازار عرضه شد. گوشی موبایل ویکو مدل T3 نسبت به سایر گوشی های هوشمند وزن سبک تری دارد و هنگام استفاده به مدت طولانی، دست دچار خستگی نمی شود. این گوشی به پردازنده Media TeK مجهز شده و از ماژول دوربین سه گانه برخوردار است. این گوشی همچنین مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 720*1600 پیکسل بوده و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر مشخصات ظاهری و فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت می پردازیم.

    مشخصات ظاهری گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    • طراحی

    گوشی موبایل Wiko مدل T3 در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه شده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. قاب پشتی به صورت کلاسیک طراحی شده و براق به نظر می رسد. در طراحی این گوشی موبایل از لبه های منحنی سه بعدی استفاده شده تا کاربر بتواند به راحتی آن را در دست بگیرد. رنگ مشکی این گوشی اسرار آمیز و جذاب به نظر می رسد اما از طرفی دیگر اثر انگشت را به خود جذب می کند. در قسمت پشتی یک ماژول دوربین مربعی شکل با سه حسگر تعبیه شده است. این ماژول به صورت برجسته طراحی شده و به همین دلیل توصیه می کنیم برای محافظت از آن از یک کاور مقاوم استفاده کنید.

    در کنار این سه حسگر یک فلاش LED نیز به همراه دوربین هوش مصنوعی قرار گرفته است. در قسمت سمت راست گوشی دکمه کنترل صدا و پاور را مشاهده می کنیم. دکمه پاور به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند و از سرعت خوبی برخوردار است. در قسمت سمت چپ گوشی، اسلات سیم کارت دوگانه و شیار کارت حافظه قرار گرفته که از مزیت های این گوشی موبایل محسوب می شود. در قسمت بالایی گوشی یک حفره کوچک برای میکروفن تعبیه شده که وظیفه آن حذف نویز هنگام مکالمه است. علاوه بر این، یک میکروفن دیگر در پایین گوشی تعبیه شده که برای تماس های صوتی استفاده می شود. در کنار این میکروفن یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال هندزفری و یک درگاه شارژر USB-C درج شده است.

    • صفحه نمایش

    صفحه نمایش 6.6 اینچی نقطه قوت دیگر گوشی موبایل ویکو مدل T3 محسوب می شود. این صفحه نمایش 83.7 درصد از بخش رو به رویی گوشی را به خود اختصاص داده و اطراف آن به صورت گرد و بسیار نازک طراحی شده است. اگر به تماشای محتواهای ویدئویی با گوشی علاقه مند هستید، این گوشی موبایل شما را کاملاً راضی خواهد کرد.

    مشخصات فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

    • صفحه نمایش

    گوشی موبایل ویکو T3 دو سیم کارت مجهز به یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1600*720 از نوع IPS است. این صفحه نمایش در هر اینچ 266 پیکسل را نمایش داده و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. تصاویر و رنگ ها با وضوح خوبی دیده می شوند و زیر نور مستقیم خورشید می توان آیکون ها را خواند و به راحتی با آن کار کرد. اگرچه فونت ها با جزئیات قابل خواندن نیستند اما به هر حال مشکلی اساسی حین کار کردن با آن ایجاد نمی شود. این صفحه نمایش LCD می تواند 16 میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد و برای تماشای محتوای ویدئویی و دنبال کردن شبکه های اجتماعی گزینه ای مناسب محسوب می شود.

    • دوربین

    یکی از نقاط قوت گوشی Wiko T3 128/4 GB دوربین سه گانه آن در نظر گرفته می شود. این گوشی مجهز به سه حسگر دوربین بوده که شامل لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل می شود. دوربین سلفی نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسل در قسمت جلویی گوشی قرار گرفته است. لنز اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل تصاویری با وضوح بسیار بالا ثبت می کند و در نور روز جزئیات و زنده بودن رنگ ها به خوبی دیده می شود. در حالت عکاسی عادی، خروجی دوربین روی وضوح 12 میلیون پیکسل تنظیم شده است. از لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض می توانید برای ثبت تصاویر با زاویه 120 درجه استفاده کنید.

    این لنز بیشتر برای عکاسی از مناظر طبیعی و ثبت تصاویر دسته جمعی به کار می رود. دوربین تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسلی نیز امکان ثبت تصاویر پرتره را برای شما فراهم ساخته است. هوش مصنوعی تعبیه شده در این دوربین پس از ثبت تصاویر، صورت افراد را به صورت خودکار شفاف و روشنایی نور در تصاویر را تنظیم می کند. همچنین این هوش مصنوعی می تواند اشیا را تشخیص داده و به طور مثال انسان، گل و گیاه و غذاها را از یکدیگر تفکیک کند. با استفاده از این قابلیت برای هر شیء یا سوژه تونالیته رنگی مخصوصی را در نظر می گیرد.

    این دوربین همچنین از قابلیت عکاسی HDR برخوردار بوده و تصاویری را که در نور کم یا نور بیش از اندازه زیاد گرفته شده اند، بهبود می بخشد. این دوربین دارای فیلترهای مختلفی بوده که هنگام گرفتن تصاویر سلفی می توانید با استفاده از آن ها کیفیت بهتری به تصویر بدهید. فیلم برداری هم با دوربین اصلی و هم با دوربین سلفی با رزولوشن 1920*1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

    • عملکرد

    گوشی موبایل Wiko مدل T3 دو سیم کارت مجهز به پردازنده MediaTek Helio P35 بوده و از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. با این پردازنده نگران استفاده از هیچ نرم افزاری نباشید. زیرا این پردازنده از قدرت بالایی برخوردار بوده و همه نرم افزارهای کاربردی و بازی های سبک و نیمه سنگین را به خوبی اجرا می کند. اگر قصد اجرای بازی های سنگین را بر روی این گوشی داشته باشید، باید وضوح کارت گرافیک را بر روی حالت Low قرار دهید.

    اگر می خواهید بازی هایی مانند PUBG Mobile را بدون لگ و تأخیر اجرا کنید، می توانید سطح وضوح را به حالت متعادل و نرخ فریم را به حالت متوسط تغییر دهید. این گوشی از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و چنانچه به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز پیدا کردید، می توانید حافظه این گوشی را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

    • امنیت

    این گوشی مجهز به سیستم امنیتی برای باز کردن قفل گوشی است که شامل حسگر اثر انگشت و حسگر تشخیص چهره می شود. چنین قابلیتی برای یک گوشی میان رده مزیت قابل توجهی محسوب می شود. حسگر اثر انگشت با دکمه پاور آمیخته شده و پس از فشردن آن به سرعت باز می شود. برای امنیت بیشتر می توانید از سیستم تشخیص چهره که در دوربین سلفی تعبیه شده استفاده کنید اما در محیط های تاریک این حسگر جواب نمی دهد.

    • باتری

    گوشی wiko T3 مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از دوام بالایی برخوردار است. این گوشی از لحاظ ظرفیت باتری با گوشی های Honor X6 و Vivo Y15S در یک جایگاه قرار دارد. متأسفانه این باتری از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند که یکی از معایب این گوشی موبایل محسوب می شود.

    معرفی برند ویکو

    برند ویکو یک برند نوظهور بوده که ذهن افراد بسیاری را در رابطه با این که این برند به کدام کشور تعلق دارد، درگیر کرده است. احتمالاً شما هم با این سؤال که آیا برند ویکو فرانسوی یا چینی است، رو به رو شده اید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند ویکو در حقیقت یک برند فرانسوی است که محصولات آن به صورت OEM در کشور چین طراحی و ساخته می شود. این برند زیر مجموعه شرکت چینی Tinno Mobile بوده و گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه را روانه بازار می کند.

    سخن پایانی

    در این مطلب به بررسی مشخصات ظاهری و فنی گوشی موبایل ویکو مدل T3 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت پرداختیم. T3 در دسته گوشی های هوشمند میان رده قرار می گیرد و با توجه به قیمت آن، ویژگی های قابل قبولی را ارائه می دهد. از مهم ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین عکاسی باکیفیت، مجهز بودن به دو سیستم امنیتی حسگر اثر انگشت و اسکن چهره و پردازنده قدرتمند اشاره کرد. بر روی این گوشی اکثر نرم افزارهای سبک، نیمه سنگین و سنگین اجرا شده و کاربر حین استفاده از آن دچار مشکل نمی شود. این گوشی از طراحی کلاسیک و در عین حال جذابی برخوردار بوده و وزن سبک آن، کار با این گوشی را به تجربه ای خوشایند بدل کرده است. اگر به خرید یک گوشی مقرون به صرفه با ویژگی های اشاره شده علاقه مند هستید، خرید گوشی موبایل Wiko T3 128/4 GB انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

    مشخصات محصولات
    مشخصات صفحه نمایش
    نوع صفحه نمایش
    LCD
    اندازه صفحه نمایش
    6.6 اینچ
    فناوری صفحه‌نمایش
    IPS
    بازه ی اندازه ی صفحه نمایش
    ۶.۰ اینچ و بزرگتر
    تراکم پیکسلی
    266 پیکسل
    رزولوشن
    720 × 1600 پیکسل
    نسبت تصویر
    20:9
    نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
    83.7 درصد
    سایر قابلیت‌های صفحه نمایش

    قابلیت دریافت 10 لمس همزمان

    تعداد رنگ
    16.7 میلیون رنگ
    مشخصات شبکه ها
    شبکه های ارتباطی
    2G, 3G, 4G
    شبکه 2G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
    شبکه 3G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / ۲۱۰۰
    شبکه 4G
    66, 41, 40, 38, 28, 26, 20, 8, 7, 5, 4, 3, 2, 1
    شبکه 5G
    ندارد
    فناوری‌های ارتباطی

    GSM / CDMA / HSPA / LTE

    Wi-Fi
    Wi-Fi 4 (802.11n) a/b/g/n
    رادیو
    رادیو FM
    مشخصات حافظه
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    حافظه RAM
    4 گیگابایت
    نوع کارت حافظه
    microSDXC
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارد
    استاندارد کارت حافظه
    تا 256 گیگابایت
    امکانات نرم افزاری و سرگرمی
    سیستم عامل
    سیستم عامل اندروید
    نسخه سیستم عامل
    Android 11
    پشتیبانی از زبان فارسی
    دارد
    منوی فارسی
    دارد
    حسگرها

    حسگر اثرانگشت

    شتاب‌سنج

    حسگر مجاورت

    حسگر نور محیط

    قابلیت USB On-The-Go یا OTG
    دارد
    فرمت های پخش موسیقی

    Mp3

    فرمت های پخش ویدئو

    Mp4

    مشخصات دوربین
    تعداد دوربین‌ پشت
    3 ماژول دوربین
    رزولوشن دوربین پشت
    دوربین اول 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 | دوربین دوم 5 | دوربین سوم 2 مگاپیکسل
    رزولوشن دوربین جلو
    8 مگاپیکسل
    قابلیت فیلمبرداری
    دارد
    کیفیت فیلمبرداری
    رزولوشن (1080 × 1920) Full HD
    سرعت فیلمبرداری

    فریم 30 بر ثانیه

    دوربین سلفی

    دارد

    لرزشگیر تصویر
    ندارد
    فلش
    فلش LED
    فناوری فوکوس
    فوکوس خودکار (AutoFocus)
    قابلیت‌های دوربین

    دارای لنز واید و اولتراواید با زاویه 120 درجه | قابلیت عکاسی HDR | دارای قابلیت عکاسی پرتره | قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر | فیلمبرداری گذر زمان (Time Lapse) | فیلمبرداری آهسته (Slow Motion) | دارای حسگر سنجش عمق | قابلیت عکسبرداری پانوراما

    مشخصات ظاهری
    وزن
    188 گرم
    ابعاد
    ۹.۲×۷۶.۲×۱۶۵.۲۶ میلی‌متر
    جنس بدنه
    پلاستیک
    ساختار بدنه
    پلاستیک
    ویژگی های خاص

    مجهزبه حسگراثرانگشت روی لبه  (FingerPrint|Side-Mounted)/ مناسب عکاسی/ فبلت/ باتری مناسب/ سنسور دوربین اصلی قدرتمند

    مشخصات فنی
    تعداد سیم کارت
    دو سیم کارت
    توضیحات سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
    تاریخ معرفی
    December 2021
    مشخصات صدا
    بلندگو
    دارد
    خروجی صدا
    جک 3.5 میلی‌متری صدا
    جک 3.5 میلیمتری صدا
    دارد
    مشخصات باتری
    نوع باتری
    لیتیوم یونی
    ظرفیت باتری
    5000 میلی‌آمپر ساعت
    قابلیت شارژ سریع
    دارد
    امکان شارژ از طریق USB
    دارد
    مشخصات پردازنده
    تراشه
    MediaTek MT6765 Helio P35 (12 nm)
    پردازنده‌ی مرکزی
    Octa-Core
    نوع پردازنده
    ۶۴ بیتی
    فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    4 هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز (Cortex-A53) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Cortex-A53)
    پردازنده‌ی گرافیکی
    IMG GE 8320 CPU
    مشخصات اتصال
    نوع اتصال
    با‌‌‌ سیم, بلوتوث, بی‌سیم (Wi-Fi), از طریق سیم‌کارت
    رابط ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا, Bluetooth, USB Type-C, شیار کارت حافظه
    امکانات ارتباطی
    شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), ۴G, ۳G
    بلوتوث
    دارد
    نسخه بلوتوث
    5.0
    منبع تغذیه
    باتری
    مشخصات کلی
    رنگ بندی

    مشکی

    طلایی

    مناسب برای
    عکاسی / عکاسی سلفی
    اقلام همراه

    دفترچه‌ راهنما | آداپتور شارژر ویکو | کابل USB Type C | سوزن خارج کردن سیم کارت